Plaatjes kijken.

Kijk toch eens wat een gezellige plaatjes. Dit staat op mijn instagram en je mag er altijd even kijken klik.

 1. De nieuwe periode is gestart en dat betekend ook dat ik nieuwe docenten heb. Eindelijk mochten we de ezel gebruiken, maar eigenlijk bedoel ik dat wel eindelijk echt gaan tekenen. In periode 1 hebben we dat helemaal niet gedaan. 2. Just me chilling on the toilet.
 1. Just Binkie chilling on my bed. 2. Deze grijze nep bontjas kocht ik in een kringloopwinkeltje. Hij was maar 6 euro. Ik heb trouwens ook de Iphone6 gekocht zoals je kunt zien, hij is super mega fijn.
 1. Ik en mijn Clarks. 2. Dit shirtje is mijn lievelings, ik vond nu de lange versie via marktplaats. De croptop met deze tekst verkoop ik, dus als je interesse hebt, mail me even!!
 1. De cactussen van Rob hebben nodig wat water nodig, ik ging alleen even bij ze kijken omdat er mooi licht was. 2. Dit shirtje kocht ik bij Brandy toen ik in Antwerpen was. De top is in zijn geheel te zien in 2 post hieronder.
 1. Dit was wat we in periode 1 hadden gedaan aan 2D, weinig schilderen zoals je kunt zien. Ik heb hier een 7 voor gehaald en daar ben ik helemaal blij mee. 2. Dit is Rob en hij geeft graag kusjes.
1. Lieve Silvester, ik mis hem nog steeds. Hij kon altijd zo fijn knuffelen. De andere 2 katten miauwen altijd zo veel. 2. Dit was toen ik op de bus stond te wachten om naar school te gaan. De bomen zijn zo mooi en het is heel erg lekker weer.

Follow me on Bloglovin and check my Instagram.

1 opmerking: