Nieuwe kleren

Hoi schatjes, speciaal voor jullie show ik mijn nieuwe kleren weer. Ik ging kijken en eigenlijk komt twee derde weer van marktplaats of een soort gelijk site. Een meisje vroeg of ik de prijzen erbij wilt doen. Ik dacht eerst, doe maar niet, want dan ga ik alle prijzen optellen en dan begin ik een beetje te huilen, maar ik ga het nu toch wel doen. Gewoon, leuk. Ik kijk zelf veel op marktplaats, facebook groepen, united wardrobe en depop (een app op je telefoon) Ik koop er veel en vaak en het scheelt me een hoop geld. Gewoon een gratis tip van mij, voor jou. X

De bikini van mijn wishlist een paar posts terug, had ik besteld maar ik vond hem zo erg tegen vallen dat ik hem maar weer terug gestuurd heb. Ik heb nog wat andere dingen van mijn wishlist gekocht die ik wel heb gehouden.

Rib skirt - Urban Outfitters sale €30,- // Brandy Melville top - Marktplaats €11,- // Black seetrough top - Gift from my mom.

All black All Stars - Gift from my boyfriend

Follow me on Bloglovin and check my Instagram.

American Apparel mom jeans - Depop €35,- // Black cropped top - H&M sale €5,- // White Brandy Melville top €22,-

Black Dr. Martens - Marktplaats €40,-
Brandy Melville top - Depop €18,- // Grey Brandy Melville jumper €20,- // Monki bra - Depop €7,-
Brandy Melville cropped turtleneck - Marktplaats €10,- // H&M nightwear - €19,99 // Comme des Garçons shirt - Marktplaats €50,-
Striped Brandy Melville top - Depop €15,- // Black Brandy Melville top - Marktplaats €14,- // Pink Fjallraven Kanken - Marktplaats €50,-
Shredded Brandy Melville jumper - Marktplaats €18,- // Stripped Brandy Melville top - Marktplaats €11,- // Brandy Melville top - Depop €10,-
Dr. Martens Chelsea boots - Marktplaats €85,-
Brandy Melville top - Marktplaats €12,- // Brandy Melville skirt - €26 // Striped Brandy Melville top - Marktplaats €11,-
Grey Brandy Melville top - Marktplaats €14,- // Thin Brandy Melville jumper - Marktplaats €11,- // Brandy Melville dress - Marktplaats €10,-
Follow me on Bloglovin and check my Instagram.

7 opmerkingen:

  1. Wat een gave dingetjes heb je gekocht zeg! En wat goedkoop allemaal eigenlijk. Die tip is dus echt handig. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals altijd zijn je nieuwe dingen weer ontzettend fijn (volgens mij heb je een kledingkast om bij weg te dromen). :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gestreepte shirtje van de Brandy is leuk zeg! Ik had ooit Depop gedownload, maar werd er veel te hebberig van dus toen heb ik hem maar weer verwijderd :')

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat tof dat je al die leuke dingen voor zulke prijsjes hebt gescoord! :) Je hebt een leuke kledingstijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, dankjewel! Dat meisje was ik. Leuk dat je nu de prijzen erbij zet, en inderdaad valt het me alles mee! Heerlijk die koopjes. Je hebt echt een geweldige kledingkast.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen